پاورپوینت توازن وارزیابی متوازن در مدیریت استراتژیک ،pptx،در 132 اسلاید
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت توازن وارزیابی متوازن در مدیریت استراتژیک ،pptx،در 132 اسلایدرا مشاهده می نمایید .
این پاورپوینت در مورد توازن وارزیابی متوازن در مدیریت استراتژیک در132 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: توازن وارزیابی متوازن در مدیریت استراتژیک ،توازن وارزیابی متوازن در مدیریت،ارزیابی متوازن،سازمان استراتژی محور،تعيين سيستم ارزيابي،BSC،روش امتيازي متوازن، مدل ارزيابي متوازن،مدیریت استراتژِیک،مدیریت سازمانی، و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
فقدان زمان براي تصميم گيري متمركز بر استراتژي
برگزاري مستمر جلسات بررسي مباني استراتژيك مشكل است
اداره امور سازمان بين كارايي عملياتي و استراتژي دچار اختلال مي شود.
تعيين معيار هاي مناسب كار مشكلي است
جاري كردن اهداف تا سطوح پايين كار مشكلي است
وجود مقاومت در برابر انجام آن
عملكرد بالا را تضمين نمي كند
اگر مديران در ارايه استراتژي قصور ورزند كاري صورت نمي گيرد
تفويض اختيار ،اعتماد و انگيزش بالايي را نياز دارد.
nnnدر اواخر دهه ی 1980، مقالات متعددی در نشریات مدیریتی اروپا و آمریکا در مورد نارکارآمدی روشهای ارزیابی عملکرد شرکتها منتشر می شد. در سال 1987، تحقیقی توسط انجمن ملی حسابداران آمریکا (NAA)2 و موسسه یCAM-I3نشان داد که 60 درصد از مجموع 260 مدیرمالی و 64 مدیر اجرایی شرکتهای آمریکایی از سیستم ارزیابی عملکرد شرکت خود ناراضی بودند(1). سیستم های سنتی ارزیابی عملکرد عمدتاً متکی بر سنجه های مالی بوده و امور مالی شرکتها مسئول انجام این ارزیابی ها بودند. در عصر اقتصاد صنعتی معیارهای مالی شاخصهای خوبی برای سنجش موفقیت شرکتها بودند، چرا که مزیت های رقابتی آن عصر عمدتاً مبتنی بر کاهش بهای تمام شده ی ناشی از صرفه ی مقیاس وتولید انبوه بود. پیچیده ترشدن مناسبات اقتصادی و مسائل کسب وکاردرآستانه ی قرن بیست و یکم ، اتکای شرکتها به سنجه های مالی برای ارزیابی عملکرد و نشان دادن نقاط قوت و ضعف آنها ، کم رنگ شده و نارسایی سنجش های مالی صرف بیش از پیش نمایان گردید:nnدر عصر اقتصاد مبتنی بر دانش ، فعالیتهای ارزش آفرین سازمانها فقط متکی به دارایی های مشهود آنها نیست . امروزه دانش و قابلیت کارکنان ، روابط با مشتریان و تامین کنندگان ، کیفیت محصولات و خدمات ، فناوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی، دارایی هایی به مراتب ارزشمندتر از دارایی های فیزیکی اند و توانمندیnسازمانها در بکارگیری این داراییهای نامشهود قدرت اصلی ارزش آفرینی آنهارا رقم می زند و سنجش های مبتنی بر سنجه های مالی توانایی ارزیابی این داراییهای نامشهود و انعکاس تأثیر آنها بر موفقیت سازمانها را ندارند.nnسنجه های مالی ، در زمینه هایی که قادر به ارزیابی آنها هستند، نشان دهنده ی رویدادهای تاریخی وگذشته اند. آنهــا خلاصه ای از فعالیتهای ســازمـان را دردوره های گذشته ارائه می دهند. صورتهای مالی و ارقام مندرج در آنها تلاش می کنند تا نتایج عملکرد گذشته ی شرکت را نشان دهند ولی همه ی ما می دانیم که بهترین نتایج عملکرد ماهانه ، شش ماهه و یا حتی سالانه به هیچ وجه دلیلی بر تداوم این نتایج در آینده نیست .nnارزیابی های عملکرد مبتنی بر سنجه های مالی ، وزن بیش از حدی به سود و زیان کوتاه مدت شرکت داده و عوامل مؤثر بر ارقام سود را عمده می کنند. در این راستا همه ی اقدامات مربوط به کاهــش هزینه ها و افزایش درآمدها مثبــــت ارزیابی می شوند در حالیکه بسیاری از این کاهش هزینه ها مانند کاهش برنامه های آموزشی کارکنان و توقـف فعالیتهای تحقیق و توسعــه اگر چــه ســود شرکت را افزایش می دهند ولی موجب از دست دادن موقعیت رقابتی شرکت شده و سود بلند مدت آن را به مخاطره می اندازند. همانطور که افزایش بعضی از اقلام درآمد ممکن است به قیمت از دست دادن وفاداری مشتریان در دراز مدت تمام شود.nnگزارشهای مالی اصولاً در طبیعت خود نشان دهنده ی خلاصه و سر جمع عملیات و فعالیتهای یک سازمان اند. حد تجمیع در بسیاری از موارد به اندازه ای است که اطلاعات مندرج در این گزارش ها برای تصمیم گیری سطوح خاصی از مدیران و کارکنان ، غیر قابل استفاده است. کارکنان در همه ی سطوح سازمان نیازمند اطلاعات عملکرد خود هستند به نحوی که این اطلاعات با فعالیتهای روزمره ی آنها ارتباط پیدا کند.nnصورتهای مالی سنتی حتی در سطوح بسیارپیشرفته ی خود فقط قادر به انعکاس عملکرد واحدها و بخش های مختلف یک سازمان اند که از تجمیع آنها عملکرد کل سازمان بدست می آید. این صورتهای مالی معمولاً قادر به انعکاس اثرات ناشی از همکــاریها بین واحدهای مختلف وظیفه ای نیستند. امــروزه بیشترفعالیتهای ارزش آفرین سازمانها حاصل همکاریهـای بین وظیفه ای (CrossFunctional) و ارائه ی راه حلهای یکپارچه به مشتریان و ذینفعان است . سیستم های سنجش مالی سنتی قادر به محاسبه ی ارزش واقعی و یا بهای تمام شده ی این همکاریها و روابط نیستند.nبا توجه به محدودیت هایی که به برخی از آنها اشاره شد، روشهای سنتی ارزیابی عملکرد که عمدتاً بر سنجه های مالی استوار بودند، نه تنها در انعکاس کامل دلایل توفیق ویا عدم توفیق شرکتها کفایت لازم را نداشتند، بلکه ارتباطی منطقی و علت و معلولی بین عوامل محرکه ی توفیق و دستاوردهای حاصله نیز برقرار نمی کردند و از این رو در حمایت از برنامه های مدیریت بالاخص برنامه های استراتژیک سازمان ناتوان بودند.nn در اوایل دهه ی 1990 ، رابرت کاپلان استاد دانشکده ی بازرگانی دانشگاه هاروارد به اتفاق دیوید نورتون که در آن زمان مدیر یک شرکت تحقیقاتی وابسته به موسسه ی مشاوره ای KPMGبود، طرحی تحقیقاتی را به منظور بررسی علل توفیق دوازده شرکت برتر آمریکایی و مطالعه ی روشهای ارزیابی عملکرد در این شرکتها آغاز کردند.nn nn حاصل ایـن تحقیـق درمـقاله ای تحت عنــوان Measures That Drive Performance( سنجه هایی که محرکه های عملکرد اند)، در ژانویه ی 1992 در نشریه ی Harvard BusinessReviewمنتشر شد (2). در این مقاله اشاره شده بود که شرکتهای موفق برای ارزیابی عملکرد خود فقط به سنجه های مالی متکی نیستند بلکه عملکرد خود را از سه منظردیگر یعنی مشتری ، فرایند های داخلی ، یادگیری و رشد نیز مورد ارزیابی قرار می دهند. به این ترتیب کاپلان و نورتون اعلام کردند که برای انجام یک ارزیابی کامل از عملکرد سازمان می بایست این عملکرد از چهار زاویه ی دید یا منظر (Perspective)مورد ارزیابی قرار گیرد.nیافته های کاپلان و نورتون موید این واقعیت بودکه شرکتهای موفق ، در هریک از این چهارمنظر، اهداف (Objectives) خود را تعیین و برای ارزیابی توفیق در این اهداف در هر منظر، سنجه هایی (Measures) انتخاب کرده و اهداف کمی هر یک از ایــن سنجــه ها را (Targets)بــرای دوره های ارزیــابی مـــورد نظـر، تعییــن می کنند، سپس اقدامات و ابتکارات اجرایی (Initiatives) جهت تحقق این اهداف را برنامه ریزی و به مورد اجراء می گذارند. کاپلان و نورتون متوجه شدند که بین اهداف و سنجه های این چهار منظر نوعی رابطه ی علت و معلولی وجود دارد که آنها را به یکدیگر ارتباط می دهد:nn برای کسب دستاوردهای مالی(در منظرمالی ) می بایست برای مشتریان خود ارزش آفرینی کنیم ( در منظر مشتری ) و اینکار عملی نخواهد بود مگراینکه در فرایندهای عملیاتی خود برتری یابیم و آنها را با خواسته های مشتریانمان منطبق سازیم (منظر فرایندهای داخلی) و کسب برتری عملیاتی و ایـجاد فراینــدهای ارزش آفرین، امکان پذیر نیست مگر اینکه فضای کاری مناسب را برای کارکنان ایجاد و نوآوری و خلاقیت و یادگیری و رشد را در سازمان تقویت کنیم (منظریادگیری و رشد). شکل پ 1- رابطه ی علت و معلولی موجود در این چهار منظررا نشـــان می دهد.
سازمانها برای تعیین و تشخیص موقعیت فعلی خود و پیشرفت در محیط رقابتی امروز که بر اقتصاد دانش محور استوار است بایستی بطور منظم و منسجم از الگوهایی برای ارزیابی عملکرد خود استفاده کنند و لذا استفاده از نظامهای کنترل عملکرد و برنامه ریزی استراتژیک ضروری است تا بتوانیم موثرتر مدیریت کرده و میزان موفقیت و پیشرفت در دستیابی به اهداف راهبردی شرکت را بسنجیم.
الگوی ارزیابی مطلوب باید بتواند وضعیت کلی سازمان را نسبت به اهداف و نیز جایگاه سازمان را نسبت به محیط پیرامونی مشخص کند و علاوه براین نشانگر میزان اثربخشی عملکردها باشد.
واژه استراتژي درلغت يوناني هنر ژنرالها است كه اولين بار در ميدان جنگ متولد شد. درارتش، استراتژي هنر ژنرال هاست و در عرصه كسب وكار سازمانها هنرمديران ارشد است. استراتژی راه های دستیابی به اهداف بلندمدت سازمان است.
گروه مشاورين بوستون BCG :
استراتژي ( ايجاد مزيت منحصر به فرد براي تمايز سازمان از رقبا )
-هنري مينز برگ صاحب نظر برجسته استراتژي :طرح Plan، تمهيد Ploy ، الگو Pattern ، وضعيت Position ، ديدگاه Perspective
- بروس هندرسون :( جايگاه سازمان در ميدان هاي رقابتي )
-گروه مشاوران مك كنزي :( درك ابعاد مختلف ساختار بازار و مباني رقابت در آن )
پاورپوینت،تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی ،85 اسلاید،pptx
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی,مدی
- این پاورپوینت در مورد تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی در 85 اسلاید و شامل تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازا
پاورپوینت،نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی،43 اسلاید،pptx
- نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی,انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازا
- این پاورپوینت در مورد نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی در 43 اسلاید و شامل نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی،انواع بازارو محیط بازاریابی در
پاورپوینت،اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش در مدیریت بازاریابی ،80 اسلاید،pptx
- اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی,مدیریت کسب و کار
- این پاورپوینت در مورد اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش در مدیریت بازاریابی در 80 اسلاید و شامل اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش،مفاهیم مدیریت بازار در
پاورپوینت تعریف مدیریت و نظريه پردازان و مشاهير مديريت،pptx،در 400 اسلاید
- تعریف مدیریت و نظریه پردازان و مشاهیر مدیریت,مدیریت,نظریه پردازان و مشاهیر مدیریت,سیستم های مدیریت,تئوری های کلاسیک سازمان,مکتب رفتار سازما
- این پاورپوینت در موردتعریف مدیریت و نظريه پردازان و مشاهير مديريت در 400 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تعریف مدیریت و نظريه پردازان و مشاهير مديريت،مدیریت،ن
پاورپوینت،مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن،140 اسلاید،pptx
- مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن,مدیریت خلاقیت,مدیریت سازمانی,خلاقیت,ارزیابی خلاقیت,اهمیت خلاقیت در سازمان ,تعريف خلاقيت,عوامل سازمانی ?
- این پاورپوینت در مورد مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن در 140اسلاید و شامل مدیریت خلاقیت در سازمانها واهمیت آن؛مدیریت خلاقیت،مدیریت سازمانی،خلاقیت،ارزیابی خل
پاورپوینت،بودجه و بودجه بندی در مدیریت،65 اسلاید،pptx
- بودجه و بودجه بندی در مدیریت,مدیریت,بودجه,بودجه بندی,تعريف بودجه و تاريخچه بودجه نويسي ,مراحل تهيه و تنظيم بودجه ,مدیریت منابع مالی ,انواع بو?
- این پاورپوینت در مورد بودجه و بودجه بندی در مدیریت در 65 اسلاید و شامل، بودجه و بودجه بندی در مدیریت،مدیریت،بودجه،بودجه بندی،تعريف بودجه و تاريخچه بودجه نويسي ،
پاورپوینت اوراق بهادار قابل تبدیل و حق خرید سهام در مدیریت مالی،pptx،در 35 اسلاید
- اوراق بهادار قابل تبدیل و حق خرید سهام در مدیریت مالی,اوراق بهادار قابل تبدیل,ارزشیابی اوراق بهادار قابل تبدیل,مدیریت مالی,اوراق قرضه قابل ت
- این پاورپوینت در مورد اوراق بهادار قابل تبدیل و حق خرید سهام در مدیریت مالی در 35 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: اوراق بهادار قابل تبدیل و حق خرید سهام در مد
پاورپوینت , ساختار شکست کار در مدیریت پروژه , 65 اسلاید , PPTX
- ساختار شکست کار , تعریف ساختار شکست کار , کاربران ساختار شکست کار , دادههای اولیه برای تهیه بی سی , شناسايي فعاليتهاي پروژه , مهمترين روشها?
- این پاورپوینت با موضوع ساختار شکست کار در مدیریت پروژه با 65 اسلاید با عناوین زیر: ساختار شكست كار تعریف ساختار شکست کار کاربرد کاربران ساختار شکست کار دادههای
پاورپوینت،تعریف بودجه و بودجه بندي سرمايه اي در مدیریت مالی،124 اسلاید،pptx
- تعریف بودجه و بودجه بندي سرمايه اي در مدیریت مالی,بودجه و بودجه ریزی ,بودجه و بودجه بندي سرمايه اي,بودجه ریزی و مفاهیم اصلی بودجه بندی,بودجه و
- این پاورپوینت در مورد تعریف بودجه و بودجه بندي سرمايه اي در مدیریت مالی در 124 اسلاید و شامل ،تعریف بودجه و بودجه بندي سرمايه اي در مدیریت مالی،بودجه و بودجه ری
پاورپوینت،اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،58 اسلاید،pptx
- اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی,محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,ب
- این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازا
پاورپوینت تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسکهای بانکی،pptx،در 90 اسلاید
- تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسکهای بانکی,مدیریت ریسک, ریسکهای بانکی,تاریخچه مدیریت ریسک,موقعیتهای ریسکی,فرآیند مدیریت ریسک
- این پاورپوینت در مورد تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسکهای بانکی در 90 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: تعریف ریسک و شناسایی و مدیریت ریسکهای بانکی،مدیریت ریس
پاورپوینت،بازاریابی و مدیریت کسب و کار،84 اسلاید،pptx
- بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی,مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شناسی,MARKETING,تعاریف بازاریابی ,وظايف مدير بازاريابي
- این پاورپوینت در مورد بازاریابی ومدیریت کسب و کار در 84اسلاید و شامل بازاریابی ومدیریت کسب و کار،بازاریابی،مدیریت کسب و کار،انواع بازاریابی،بازاریابی و بازار شن
پاورپوینت مخاطره و بازده در مدیریت مالی ،pptx،در 60 اسلاید
- مخاطره و بازده در مدیریت مالی,مخاطره و بازده,ریسک,اندازه گیری ریسک,اندازه گیری مخاطره ,مخاطره مجموعه دارائی و پراکنده سازی,مخاطره و نرخ بازد?
- این پاورپوینت در مورد مخاطره و بازده در مدیریت مالی در 60 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: مخاطره و بازده در مدیریت مالی،مخاطره و بازده،ریسک،اندازه گیری ریسک،ا
پاورپوینت مدیریت ریسک و شناسایی ریسکها،pptx،در 134 اسلاید
- مدیریت ریسک و شناسایی ریسکها,ریسک,مدیریت ریسک,مدیریت خطر,ضرورت های مدیریت ریسک,مدیریت,
- این پاورپوینت در مورد مدیریت ریسک و شناسایی ریسکها در 134 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: مدیریت ریسک و شناسایی ریسکها،ریسک،مدیریت ریسک،مدیریت خطر،ضرورت هاي م
پاورپوینت انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی 76 اسلاید pptx
- انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی,وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی,بازاریابی توسعه ای,بازاریابی مجدد,بازاریابی همزمان
- این پاورپوینت در مورد انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 76 اسلاید و شامل انواع بازارو محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازار در
پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی 85 اسلاید pptx
- تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی و مدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی بازاریابی توسعه ای,بازاریابی مجدد
- این پاورپوینت در مورد تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی در 85 اسلاید و شامل تقسیم بازار و تعیین بازار هدف در مدیریت بازاریابی،مفاهیم مدیریت بازا
پاورپوینت نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی 43 اسلاید pptx
- نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی,انواع بازار و محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی ومدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی,بازاریابی توسعه ای,بازاریابی مجدد
- این پاورپوینت در مورد نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی در 43 اسلاید و شامل نیازها و رفتار خریداران در مدیریت بازاریابی،انواع بازارو محیط بازاریابی در
پاورپوینت اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش در مدیریت بازاریابی 80 اسلاید pptx
- اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی و مدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی,وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی,بازاریابی توسعه ای,بازاریابی مجدد,بازاریابی همزمان
- این پاورپوینت در مورد اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش در مدیریت بازاریابی در 80 اسلاید و شامل اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش،مفاهیم مدیریت بازار در
پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی 58 اسلاید pptx
- اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی,محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی و مدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی,وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی,بازاریابی توسعه ای,بازاریابی مجدد
- این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازا
پاورپوینت تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی 60 اسلاید pptx
- تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی,مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی و مدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی,وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی,بازاریابی توسعه ای
- این پاورپوینت در مورد تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی در 60اسلاید و شامل تحقیقات بازاریای در مدیریت بازاریابی،مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار،بازا
پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QSPM)
- پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان ,مدیریت استراتژیک شرکت پگاه گیلان,تحلیل استراتژیک شرکت پگاه گیلان,تحلیل استراتژی های شرکت پگاه گیلان,SWOT شرکت پگاه گیلان,QSPM شرکت پگاه گیلان,
- دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QS
پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک (SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)
- پاورپوینت بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان ,مدیریت استراتژیک شرکت پگاه گیلان,تحلیل استراتژیک شرکت پگاه گیلان,تحلیل استراتژی های شرکت پگاه گیلان,SWOT شرکت پگاه گیلان,QSPM شرکت پگاه گیلان
- دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی استراتژی منابع انسانی شرکت پگاه گیلان با استفاده از رویکرد تحلیل عوامل استراتژیک ( SWOT) و ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی ( QS
پاورپوینت اصول و ضوابط طراحی پله،pptx،در 50 اسلاید شامل 10 اسلاید لاتین
- اصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی,طراحی پله,طراحی پله برقی,طراحی آسانسور,ویژگیهای سازه و نحوه انتخاب پله برقی ,شیب پله برقی ,آرایش های مخ?
- این پاورپوینت در مورد اصول و ضوابط طراحی پله در 50 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: فاصول طراحی پله و آسانسورها و پله برقی،طراحی پله،طراحی پله برقی،طراحی آسانس
پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن
- پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع ارزیابی متوازن,پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی و صوفی ,پاورپوینت ارزیابی متوازن,پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته دکتر سجادی,تاریخچه ارزیابی متوازن, پیدایش ارز یابی متوازن, تعریف ارزیابی متوازن, چهار جنبه ارزیابی متوازن
- دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته تألیف دکتر سید حسین سجادی و هاشم علی صوفی با موضوع ارزیابی متوازن در قالب ppt؛ قابل ویرایش و در حجم 34 اسل
پاورپوینت مدیریت عملکرد بر اساس کارت امتیازی متوازن
- پاورپوینت کارت امتیازی متوازن,دانلود پاورپوینت کارت ارزیابی متوازن,پاورپوینت در مورد مدیریت عملکرد,پاورپوینت مدیریت عملکرد
- دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات15حجم211/493 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در ق
پاورپوینت ارزیابی متوازن درس حسابداری مدیریت
- پاورپوینت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,پاورپوینت کارت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,پاورپوینت پاورپوینت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,پاورپوینت دانلود پاورپوینت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات58حجم443/982 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته حسابداری در قالب 58 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع
پاورپوینت انتخاب استراتژی با استفاده از تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت
- انتخاب استراتژی,اجرای استراتژی,تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش,کارت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,حسابداری مدیریت,معیارهای موفقیت استراتژیک,انتخاب استراتژی رقابتی,اجرای استراتژی رقابتی
- دانلود پاورپوینت با موضوع انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت، در قالب ppt و در 50 اسلاید،
پاورپوینت انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت
- دانلود پاورپوینت انتخاب و اجرای استراتژی با استفاده از تجزیه و تحلیل زنجیره ارزش و کارت ارزیابی متوازن در حسابداری مدیریت,معیارهای موفقیت استراتژیک ,نحوه انتخاب و اجرای استراتژی رقابتی شرکت ,استراتژی متصور در تحلیل SWOT ,تجزیه تحلیل زنجیره ارزش ,شناسایی فعالیت های زنجیره ارزش ,شناسایی فرصتهای موجود برای ایجاد ارزش افزوده ,انتخاب استراتژی
- عنوان: دسته: حسابداری- مدیریت مالی(ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت) فرمت: پاورپوینت تعداد اسلاید: 50 اسلاید این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه انتخاب و اج
حسابداری مدیریت هزینهیابی برمبنای فعالیت، ارزیابی متوازن و ارزش افزوده اقتصادی
- حسابداری مدیریت هزینهیابی برمبنای فعالیت, ارزیابی متوازن و ارزش افزوده اقتصادی
- لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : وورد نوع فایل : .doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت ) تعداد صفحه : 16 صفحه قسمتی از متن .doc : هزینهیابی برمبنای فعالی
ارزیابی عملکرد شرکت ارائه کننده خدمات آموزشی و مشاوره مدیریت با روش کارت امتیازی متوازن
- ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن,ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن,ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc),ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی,ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با BSC,ارزیابی عملکرد شرکت با BSC,مقاله ارزیابی عملکرد,مقاله ارزیابی عملکرد سازمان
- هدف از این مقاله (BSC) بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات16حجم512/681 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود مقاله رشته م