پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مپاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)|34029021|k-status|تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,تقسیم بازار هدف,تعیین بازار هدف,فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی,کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران,کتاب مدیریت بازاریابی روستا,کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا,خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی,نکات کتاب مدیریت
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)را مشاهده می نمایید .

دانلود پاورپوینت با موضوع تقسیم بازار و تعیین بازار هدف (فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)،

در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


مقدمه

مزایای تقسیم بازار

تقسیم بندی بازار چیست؟

معیارهاي تقسیم بازار

روش ها و متغیرهاي تقسیم بازار

تقسیم بازار بر اساس متغیرهاي جغرافیایی

تقسیم بازار بر اساس متغیر هاي جمعیت شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی

تقسیم بازار بر اساس عوامل رفتاري

سبک زندگی و شخصیت

وضعیت وفاداري و انواع وفاداری

انتخاب بازار هدف براي متمرکز کردن فعالیت

طبقه بندي بازار به قسمت هاي کوچکتر

طبقه بندي اهداف

پنچ معیار اصلی قابل استفاده در طبقه بندي اهداف

استراتژي هاي انتخاب بازار هدف

استراتژي بازاریابی یکسان

استراتژي بازاریابی تفکیکی

استراتژي بازاریابی تمرکزي

عوامل مؤثر در انتخاب استراتژي بازاریابی



توضیحات:

کتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی، از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل پنجم این کتاب، در حجم 20 اسلاید با عنوان تقسیم بازار و تعیین بازار هدف می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.