پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی

روش نمره گذاری و تفسیر این پرسشنامه دارای 19 سوال بوده و هدف آن بررسی نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی از ابعاد مختلف (احساس خودكامیابی، احساس رغبت، احساس مفیپرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی|40092042|k-status|پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی, نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پرسشنامه نگرش استادان به یادگیری الكترونیكیرا مشاهده می نمایید .

روش نمره گذاری و تفسیر

این پرسشنامه دارای 19 سوال بوده و هدف آن بررسی نگرش استادان به یادگیری الكترونیكی از ابعاد مختلف (احساس خودكامیابی، احساس رغبت، احساس مفید بودن، قصد به كارگیری یادگیری الكترونیكی، احساس رضایتمندی از نظام، آموزشهای چندرسانه ای) است.

روایی و پایایی

در پژوهش سید تقوی (1386) روایی پرسشنامه توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی و چند تن از اساتید به تایید رسید و همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (1+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه مورد نظر 95/0 بدست آمد.

منبع: سیدتقوی، میرعلی، (1386)، بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی، پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی 1386 شماره 1 (پیاپی43)