گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات

گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات دانلود گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات مشخصات فایلگزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات|42030360|k-status|سوییچ مخابرات,پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود گزارش کارآموزی رشته الکترونیک,دانلود گزارش کارآموزی سوییچ مخابرات
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابراترا مشاهده می نمایید .گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات

دانلود گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم0/531 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی رشته الکترونیک با عنوان واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات

مكان: شرکت مخابرات

موضوع: واحد پشتیبانی فنی سوییچ مخابرات

مقدمه :

انسان از ابتدای خلقت خویش همواره به ارتباط با هم نوع نیاز داشته و این نیاز در گذر سال ها و قرن ها بیشتر شده به صورتی که تبدیل به یک ضرورت انکار پذیر در زندگی انسان ها شده است و همین نیاز باعث شده انسان به دستاوردهای بزرگی مانند پست، تلگراف، تلفن و اینترنت دست یابد و مطمئناً دستاوردهای بهتری نیز در آینده براساس همین نیازها به وجود خواهد آمد و در حقیقت جهان پهناور امروز به واسطه همین ارتباطات ایجاد شده به دهکده جهانی تبدیل شده است.

مخابرات سهم عظیم و به جرات می توان گفت بزرگترین سهم را در برقراری ارتباط بین انسان ها به عهده دارد، که به تنهایی شامل بخش ها و قسمت های مختلفی می باشد.

در این گزارش که حال گذراندن یک دوره 240 ساعته در شرکت مخابرات استان ................. می باشد به طور مختصر توضیحاتی در رابطه با چگونگی عملکرد این شرکت ارائه شده است.

کلمات کلیدی:

سوییچ مخابرات سوییچ مخابرات واحد پشتیبانی سیگنالینگ صحبت تبدیل صوت به سیگنال دیجیتالی

تاریخچه

ایجاد ارتباطات مخابراتی در ابتدا با اختراع تلفن توسط گراهانبل بوجود آمد و از آن پس این ارتباطات گسترش یافت تا اینکه به شکل امروزی درآمده است. در ابتدای کار ارتباطات کانالیزه نبوده و امنیت نداشت. و از زمانی که شبکه مخابراتی گسترش یافت نیاز به بخشی جهت ایجاد ارتباط با سایر قسمت ها بود و دیگر این امکان وجود نداشت که هر مشترک به صورت مستقیم با سایر مشترکین در ارتباط باشد. از این رو از تکنولوژی به نام سوییچ استفاده شد.

سوییچ در لغت به معنی کلیک زدن می باشد. اما در عمل به معنی دستگاهی است که عملیات پردازش، محاسبه شارژینگ و کلیه کارهای مرتبط با آن را انجام می دهد.

اداره پشتیبانی فنی در ارتباط با سوییچ است. وقتی دو مشترک به صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند سوییچ هیچ گونه جایگاهی ندارد.

سوییچ را نصب می کنیم و این سوییچ مشخص می نماید که کدام مشترک می تواند با دیگر مشترک از همان مرکز یا از سایر مراکز در ارتباط باشد.

فهرست

مقدمه

فصل اول – آشنایی با مکان کارآموزی

تاریخچه

شرخ مختصری از فرآیند خدمات

فصل دوم – ارزیابی بخش های مرتبط به رشته ICT

موقعیت رشته کارآموز

شرح وظایف رشته کارآموز

برنامه های آینده سازمان

فصل سوم – آموخته ها

واحد پشتیبانی فنی مراکز شهری

توپولوژی شبکه

مرکز ترانزیت

Numbering

تماس های شهری

تماس های بین شهری

کد منطقه

تماس های کشوری

مرکز مخابراتی

مسیر برقراری ارتباط از مشترک تا مرکز

سیگنالینگ صحبت

تبدیل صوت به سیگنال دیجیتالی

لینک E1

فیبر نوری

Call prossesing

چگونگی شماره گیری

آشنایی با سخت افزار سوئیچ

انواع کارت ها

مکانیسم Loud sharing و Hot standby

سرویس های ویژه مخابراتی

شارژینگ

شبکه های نسل آینده

نتیجه گیری






"