پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری

پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری مطالعه ی موردی پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری|42076352|k-status|پرسشنامه مسئولیت اجتماعی,پرسشنامه رضایت مشتری,پرسشنامه حفظ و بقای مشتری,پرسشنامه مسئولیت اجتماعی شرکت,پرسشنامه درک مسئولیت اجتماعی شرکت,پرسشنامه تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت,پرسشنامه تاثیر درک مسئولیت اجتماعی بر رضایت و ابقاء مشتری
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتریرا مشاهده می نمایید .پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری

دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری مطالعه ی موردی شرکت ایران خودرو در استان گیلان بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات10
حجم0/15 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری مطالعه ی موردی: شرکت ایران خودرو در استان گیلان

پرسشنامه این تحقیق شامل دو بخش سوالات عمومی و سوالات اختصاصی (مسئولیت اجتماعی، رضایت مشتری ، حفظ و بقای مشتری) است. بخش اول به جمع‌آوری اطلاعات جمعیت‌شناختی پاسخ دهندگان پرداخته است. این بخش از چهار سوال تشکیل شده است که در مورد جنسیت، تاهل، سن و میزان تحصیلات می‌باشد. قسمت دوم شامل سوالات مربوط به سنجش متغیرهای تحقیق به شرح زیر است: پرسشنامه مسئولیت اجتماعی شرکت در قالب چهار بعد (درک مسئولیت قانونی ، درک فعالیت خیرخواهانه، درک مسئولیت اخلاقی و درک مسئولیت اقتصادی)، با استفاده از روش جرمی گلیبرث (2010) با 14 گویه به بررسی و سنجش متغیر مورد نظر پرداخته شده است. پرسشنامه رضایت مشتری با بهره گیری از پایان نامه جعفری (1394) که دارای 4 گویه و هدف اصلی آن سنجش میزان رضایت مشتریان گیرنده خدمت یا خریداران کالا می باشد. پایایی محاسبه شده برای این متغیر در پژوهش مذکور برابر 0.779 برآورد شده است. پرسشنامه مربوط به حفظ و بقای مشتری نیز با بهره گیری از پایان نامه جعفری (1394) که دارای 6 گویه و هدف اصلی آن سنجش میزان وفاداری و بقاء مشتریان گیرنده خدمت یا خریداران کالا می باشد. پایایی محاسبه شده برای این متغیر در پژوهش مذکور برابر 0.828 برآورد شده است.

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :) -

* نوع فایل: WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc
* بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد


*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.


*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

*** پرسشنامه دارای 24 سوال است.

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری مطالعه ی موردی: شرکت ایران خودرو در استان گیلان تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

کاملا موافقم موافقم تاحدودی موافقم مخالفم کاملا مخالفم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون

بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری مطالعه ی موردی: شرکت ایران خودرو در استان گیلان

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی تاثیر درک مسئولیت اجتماعی شرکت بر رضایت و ابقاء مشتری مطالعه ی موردی: شرکت ایران خودرو در استان گیلان

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد






"