پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ) دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و هپاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )|42095305|k-status|دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ,پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران ,تعریف بازاریابی جدید,نیازها و خواسته ها,مبادله,بازار,ابعاد گوناگون مارکتینگ ,مدیریت بازاریابی,انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی,تقاضای منفی,نبودن تقاضا,تقاضای پنهان,تقاضای تنزلی,تقاضای فصلی,تقاضای کامل,تقاضای بیش از حد,
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )را مشاهده می نمایید .پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

دانلود پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )، در قالب pptx و در 25 اسلاید، قابل ویرایش شامل تعریف بازاریابی جدید، نیازها و خواسته ها، مبادله، بازار، ابعاد گوناگون مارکتینگ، انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی، تقاضای منفی، نبودن تقاضا، تقاضای پنهان، تقاضای تنزلی، تقاضای فصلی، تقاضای کامل، تقاضای بیش از حد، تقاضای ناسالم، گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن


مشخصات فایل
تعداد صفحات25
حجم173/945 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx

توضیحات کامل

عنوان: پاورپوینت معرفی بازاریابی ( فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران )

تعداد اسلاید :25 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

دسته: مدیریت بازاریابی

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل اول این کتاب با عنوان معرفی بازاریابی می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف بازاریابی جدید

نیازها و خواسته ها

مبادله

بازار

ابعاد گوناگون مارکتینگ

مدیریت بازاریابی

انواع تقاضا و وظایف اساسی بازاریابی

تقاضای منفی

نبودن تقاضا

تقاضای پنهان

تقاضای تنزلی

تقاضای فصلی

تقاضای کامل

تقاضای بیش از حد

تقاضای ناسالم

گرایش بازاریابی و مفروضات عمده آن

مقایسه مفهوم قدیم و جدید بازاریابی

پایه های گرایش بازاریابی

سیستم بازار

عناصر محیط بازاریابی

استراتژی های رقابتی

روشهای رقابتی رهبران بازار

روشهای رقابتی دنباله رو های بازار

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی رعایت شده و به دلخواه نیز می توان قالب آن را تغییر داد.






"