دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت ورد

دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت ورد هدف از این تحقیق بررسی بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت docx در قالب 31 صفدانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت ورد|42097383|k-status|دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک,تحقیق بانکداری doc,تحقیق کامل بانکداری الکترونیک,تحقیق درباره بانکداری الکترونیک,تحقیق بانکداری با فرمت ورد,تحقیق درمورد بانکداری چیست,تحقیق دانش آموزی درباره بانکداری,تحقیق دانشجویی درباره بانکداری
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت وردرا مشاهده می نمایید .دانلود تحقیق بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات31
حجم68/76 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی بانکداری الکترونیک و پرداخت های الکترونیکی با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب

بانکداری الکترونیک

2-1-1- مقایسهای از خدمات بانکداری الکترونیکی با بانکداری سنتی

2-1-2- پرداخت الکترونیکی وانواع آن

2-1-3- طبقه بندی سیستم های پرداخت الکترونیکی

2-1-4- مسائل مربوط به سیستم امنیتی دربانکها

2-1-5- عوامل موثر بر اعتبار وقابلیت اطمینان سیستم پرداخت الکترونیکی

2-1-6- بانکداری اینترنتی

2-1-7- اعتماد در شبکه بانکی

2-1-7-1- اعتماد در بانکداری آنلاین

2-1-8- مدل های پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی

2-1-9- سودمندی ادراك شده بانکداری اینترنتی

2-1-10- سهولت استفاده ادراك شده

منابع

در چند دهۀ گذشته، مقوله کیفیت خدمات به دلیل تأثیر چشم گیر آن بر عملکرد کسب و کار، هزینه های پایین تر، رضایت مشتری، وفاداری مشتری و سودآوری، توجه متخصصان، مدیران و محققان را به خود معطوف کرده است(الوانی وهمكاران،6،1388).در دنیای پر تلاطم و آشفته امروزی که نوعی جریان دائمی تغییر در آن حکم فرماست، شناخت مشتری و نیازهای آن برای خلق بازار جدید و ارائه کالا و خدمات اصلی، لازم وضروری است و باید تلاش اصلی به منظور رفع نیازهای جدید و به روز مشتریان باشد. زیرا تمام کارها در سازمان برای مشتریان است. شناخت بافت مشتری به موازات تحولات امروزی در حال دگرگونی است.

درگذشته نیازهای مشتریان قابل پیش بینی بوده و از طرفی مشتری مداری سرلوحه کار سازمان ها نبوده است ولی به دلیل به هم پیوستن فعالیت ها و تشکیل شبکه ها و تبادل همکاریهای مشترك و مختلف، مرز بندی سابق منتفی شده و سازمان ها با تغییر نگرشی که نسبت به مشتریان صورت می دهند باید در جهت موفقیت، خود را با تغییرات و تحولات هماهنگ نمایند و با اتخاذ تدابیر لازم در شرایط بحران، راه سازمان را که همان شعار حق با مشتری است ، بپیمایند( مهری کارنامی، 1388 ) از سوی دیگر پویایی های محیطی و رقابت فزاینده سازمانها را بر آن داشته ، رقابت پذیرترشده ، رضایت و وفاداری مشتریان خود را به دست آورده و مشتریان جدیدی نیز كسب كنند(امیری وهمكاران،4،1387). امروزه همه كوشش هایی كه شركتها درزمینه افزایش كیفیت محصول و کسب توان رقابتی بكار می برند برای بدست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنها و به بیان دیگر هر چه وفادارتر نمودن مشتریان است(جمالی ،1،1388) .






"