پاورپوینت استراتژی بازاریابی در گردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت استراتژی بازاریابی در گردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگرانرا مشاهده می نمایید .پاورپوینت استراتژی بازاریابی در گردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران
دانلودپاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “با 79 اسلاید تخصصی ppt
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 79 |
حجم | 3765/805 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
توضیحات کامل
پاورپوینت”استراتژی بازاریابی درگردشگری ورزش با رویکرد مدیریت ذائقه تماشاگران “
تعریف گردشگری ورزشی
| sport tourism گردشگری ورزشی | sport tourism ، یکی از زیرمجموعه های گردشگری و صنعت توریسم است که شامل سفر کردن به مناطق مختلف جهان به منظور شرکت کردن در یک رویداد و مسابقه ورزشی و یا تماشای فعالیت ورزشی است. البته ، ممکن است که بسیاری از افراد نام این نوع از گردشگری را نشنیده باشند و همچنان برای دیدن یا شرکت در رقابت های ورزشی به کشورهای برگزار کننده رقابت ها سفر کنند. برگزاری هر کدام از مسابقات و رویدادهای ورزشی، فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاری و میزبانی و به تبع آن، رشد اقتصادی به وجود می آورد. به همین دلیل، گردشگری ورزشی ، صنعت رو به رشدی بوده و همه کشورها تلاش می کنند تا پیش زمینه های این صنعت سود آور را در کشورشان فراهم کنند.
تاریخچه صنعت گردشگری
تاریخچه صنعت گردشگری به ۲۰۰۰ سال قبل و زمان روم باستان بر میگردد. در آن دوره، شهروندان روم باستان ثروتمند مصمم شدند که برای تعطیلات تابستان از شهر کمی فاصله بگیرند. بنابراین، مسئولین صنعت گردشگری، نیازهای گردشگران را تامین کردند و اقتصاد و وضعیت گردشگری کشور برای مدت های طولانی رشد چشمگیری داشت اما با پایان دوره امپراطوری روم، این دوره هم به پایان رسید. علاوه بر این، در قرون وسطا ، علاقمندان به گردشگری مجددا توانستند زمینه گردشگری را با برنامه ریزی برای سفر و تهیه مکان هایی برای خوردن و خوابیدن فراهم کنند. علاوه بر علاقه به گردشگری ، عواملی مانند سلامت و فرهنگ نیز موجب شد تا افراد زیادی از آبگرم ها و ساحل های شهرهای اروپا بازدید کنند. یکی دیگر از دلایل ایجاد و رشد گردشگری ، صنعتی شدن جوامع اروپا و افزایش اوقات فراغت طبقه ثروتمندان بود. در این دوره، کارآفرینان شروع به ساخت انواع هتل ها ، جاده ها و کشتی های مسافرتی کردند. صنعت گردشگری در سال ۱۳۰۰ شمسی به طور پیوسته موفق و پررونق بوده اما در کل، موفقیت آن به خواسته های گردشگران و شرایط اقتصادی بستگی داشت. موضوعات مورد بحث در این مقاله شامل انواع گردشگری ورزشی، تاثیر گردشگری ورزشی، آموزش گردشگری ورزشی ،گردشگری ورزشی در ایران وگردشگری ورزشی و اقتصاد هستند.
انواع گردشگری ورزشی
با توجه به هدف گردشگر از سفر به کشور مقصد، گردشگری ورزشی به سه گروه تقسیم بندی میشود که عبارتند از: گردشگری رویدادهای ورزشی گردشگری رویدادهای ورزشی، رویدادهای بزرگی مانند مسابقه های جام جهانی فوتبال و بازی های المپیک را در بر میگیرد. این دو رویداد ورزشی مهم، جز رودادهایی هستند که هر چهار سال یکبار، تعداد زیادی از طرفداران این رشته های ورزشی را در یک جا جمع می کند. گردشگری ورزشی فعال گردشگران گردشگری ورزشی فعال، افرادی هستند که برای انجام یک ورزش خاص و یا شرکت در یک رویداد ورزشی سفر می کنند. این رویدادها شامل انواع ورزش ها و تورنمنت ها است. به طور معمول افراد برای انجام و شرکت در مسابقه هایی مانند شنا، قایق رانی، موج سواری و ماهیگیری به کشورهای دیگر سفر می کنند. این نوع از گردشگری ورزشی به دو گروه تقسیم می شود: شرکت کنندگان در رویداد این افراد، ورزشکارهای آماتور و یا حرفه ای هستند که برای رقابت کردن در رشته های ورزشی مختلف به کشور مقصد سفر می کنند. علاقمندان به رویداد علاقمندان به ورزش، افرادی هستند که صرفا به قصد تفریح و سرگرمی در رقابت های ورزشی شرکت می کنند. گردشگری ورزشی نوستالژیک و مشاهیر در این نوع از گردشگری ، گردشگران از جاذبه های گردشگری ورزشی بازدید می کنند. از جمله نمونه های گردشگری نوستالژیک میتوان به بازدید از تالارهای مشاهیر ، موزه ها و ورزشگاه های مشهور و حتی دیدار با قهرمان ها و مشاهیر ورزشی اشاره کرد.
تاثیر گردشگری ورزشی
گردشگری می تواند از نظر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بر میزان درآمد و رشد کشورها تاثیر گذاشته و یکی از منابع مهم اشتغال زایی و کسب درآمد نیز محسوب می شود. امروزه رویدادهای ورزشی بسیار مورد علاقه و توجه عامه مردم و ورزشکاران هستند. یکی از تاثیرات گردشگری ورزشی این است که گردشگران می توانند با جنبه های مختلف فرهنگ و جاذبه های کشور میزبان (کشور برگزار کننده مسابقات) اشنا شده و تبادل فرهنگی کنند. علاوه بر این، ترکیب ورزش و گردشگری، مفهوم و ساختار جدیدی را برای پرکردن اوقات فراعت و ایجاد شادی و نشاط فراهم آورده است. از این جهت، گردشگری ورزشی میتواند در ارتقا سرزندگی و بهبود سلامت جوامع نقش موثری داشته باشد. همچنین، کشورهای پیشرفته در زمینه ورزش سرمایه گذاری کرده و به صورت جدی و پیوسته از ورزش حمایت می کنند. زیرا ، توجه به شور و نشاط افراد و مخصوصا نیروی کار، منجر به افزایش کارایی و کاهش چشمگیر میزان جرم و بزه می شود.
آموزش گردشگری ورزشی
از آنجایی که صنعت گردشگری در حال رشد و توسعه بوده و مفاهیم این حوزه نیز به طور چشمگیری در حال توسعه و تغییر هستند، بنابراین ، تور لیدرها باید با این مفاهیم آشناشوند تا بتوانند گردشگران زیادی را جذب کنند. در همین راستا، مرکز آموزش مجازی پارس، بسته های آموزشی تحت عنوان گردشگری ورزشی را برای علاقمندان به این حوزه ارائه کرده است. آموزش گردشگری ورزشی شامل اشنایی با انواع گردشگری، تاثیر گردشگری ورزشی بر اقتصاد کشورها، عوامل موثر بر گردشگری ورزشی و تاثیر گردشگری ورزشی بر مبادلات فرهنگی می شود. همچنین، شرکت کنندگان در دوره گردشگری ورزشی می توانند در امتحان پایان دوره آنلاین این مرکز شرکت کرده و مدرک معتبر دریافت کنند. بعضی از سرفصل های ان دوره شامل: فصل اول اصول گردشگری تاریخچه گردشگری انواع گردشگری فصل دوم گردشگری ورزشی شناخت و تاثیر ورزش تاثیرات گردشگری ورزشی فصل سوم انواع رشته های ورزشی گردشگری کوهنوردی جت اسکی اسکی در برف فصل چهارم گردشگری رویدادهای ورزشی گردشگری ورزشی فعال گردشگری ورزشی نوستالژیک و مشاهیر مخاطبان گردشگری ورزشی گردشگری ورزشی و اقتصاد تأثیرات فرهنگی و اجتماعی گردشگری ورزشی تأثیرات گردشگری ورزشی بر محیط زیست گردشگری ورزشی در ایران کشور ما ایران، به دلیل شرایط منحصر به فرد تاریخی و فرهنگی و جغرافیایی ، پتانسیل های زیادی برای جذب گردشگر مخصوصا در زمینه گردشگری ورزشی دارد. در مقایسه با کشورهای عربی و اروپایی که شرایط آب و هوایی شان در برخی از فصول طاقت فرسا گزارش شده، ایران یک کشور چهار فصل است که در اکثر مواقع می تواند میزبان گردشگران ورزشی باشد. بنابراین، با در نظر گرفتن محدودیت های کشور برای جذب گردشگر، مسئولین و سیاست گذران می توانند وضعیت گردشگری ورزشی در ایران را بهبود بخشیده و شرایط کشور را از نظر فرهنگی و ارزشی تعدیل کنند. به همین منظور، تفاهم نامه ای بین سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و کمیته ملی المپیک منعقد شده که با برنامه ریزی دقیق و اصولی به جذب گردشگر ورزشی و رونق اقتصادی کمک می کند. گردشگری-ورزشی-در-ایران گردشگری ورزشی و اقتصاد گردشگری ، یکی از صنایع اصلی هر کشور است که به طور مستقیم بر اقتصاد تاثیر می گذارد. با توجه به تعداد زیاد گردشگران و علاقمندان به ورزش، گردشگری ورزشی ، یکی از استراتژی های مهم اقتصادی و تجاری برای توسعه زیر ساخت های اقتصادی و اشتغال محسوب میشود. همچنین، در بحث گردشگری ورزشی و اقتصاد، ورزش جز فعالیت هایی است که به گردشگری مرتبط بوده و در نتیجه، موجب رونق اقتصادی کشور می شود. علاوه بر این، ورزش و گردشگری میتوانند توامان بر اقتصاد جهان تاثیر بگذارند و از این جهت ، گردشگری ورزشی بسیار مورد توجه برنامه ریزان، سیاستمداران و اقتصاد دان ها قرار گرفته است. طبق تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۷، گردشگری ورزشی یک تجارت ارزشمند و پول ساز است که به سرعت در سطح جهان رشد کرده و انتظار میرود که رشد آن در سالهای بعدی به ۴۰ درصد برسد. به همین دلیل، گردشگری ورزشی ، شیوه ای مطمئن برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در همه کشورها مخصوصا کشورهای کمتر توسعه یافته است.
منبع:
https://elearnpars.org/article/what-is-sporting-tourism
علت رشد گردشگری ورزشی
دلایل رشد گردشگری ورزشی
۵ علت رشد گردشگری ورزشیReviewed by تحریریه بلیط هواپیما on Mar 7Rating: 4.05 علت رشد گردشگری ورزشی – جاذبه های مختلف گردشگری ورزشی چیست؟خرید بلیط هواپیما به مقاصد توریستی. گردشگری ورزشی. اهداف گردشگری ورزشی. مقاله گردشگری ورزشی. قیمت بلیط ارزان هواپیما به مقاصد توریستی و گردشگری ورزشی.
۵ علت رشد گردشگری ورزشی
شاید بهترین و سادهترین تعریف برای گردشگری ورزشی هر سفری با قصد دیدن یک رویداد یا اتفاق ورزشی باشد. امروزه تعطیلات و سفرها فقط به ساحل خورشید، دریا و تپه محدود نمیشود. در عوض، گردشگران نسل جدید تمایل بیشتری نسبت به تعطیلات فعال دارند، به همین دلیل است که گردشگری ورزشی توجه و محبوبیت زیادی را به خود جلب کرده است.
گردشگری ورزشی از نظر دولتها بهعنوان یک پیشرفت عمده برای اقتصاد کشور محسوب میشود. گردشگری ورزشی با ارزش یک تریلیون دلار در صنعت گردشگری و گردشگری جهانی قرار دارد.
دلایل رشد گردشگری ورزشی
گرچه در حال حاضر صنعت گردشگری ورزشی منفعل شاهد رشد بیشتری است، اما گردشگران ورزشی بهتدریج گردشگری ورزشی فعال را نیز تجربه میکنند. حتی در کشورهایی مانند فیجی، برزیل، آفریقا و کرهجنوبی، صنعت گردشگری ورزشی بهسرعت در حال رشد است. در زیر پنج روند برتر در بازار جهانی گردشگری ورزشی که توسط متخصصان صنعت شناسایی شدهاند را معرفی میکنیم:
شمار رویدادهای ورزشی
شمار رویدادهای ورزشی
قبل از این هرگز ورزشها شاهد رشد اینچنینی در تعداد طرفدارانشان نشده بودند. با رویدادهای ورزشی مانند بازیهای المپیک، لیگ قهرمانان اروپا، تنیس ویمبلدون، جام جهانی کریکت، جام جهانی فوتبال و سوپربول شمار گردشگران ورزشی شاهد افزایش شدید بوده است. برای رویدادهای ورزشی مانند لیگ ملی فوتبال، یا حتی سوپر بول پایگاه بیننده بیش از میلیونها نفر است. با توجه به این روند، تبدیلشدن به حامی مالی برای بازیهای مختلف و تولید درآمد از هر گوشه و کنار جهان آسانتر شده است. این عامل باعث شده که ایرلاینها و خطوط هواپیمایی در این صنعت سرمایهگذاری زیادی بکنند.
ظرفیت خرج کردن خوب توده مردم
ظرفیت اقتصادی توده مردم
حدود ده سال پیش، گردشگری بهخصوص گردشگری ورزشی بهعنوان یک کار لوکس به شمار میرفت که فقط عده محدودی میتوانستند آن را تجربه کنند. بدیهی است که گردشگری ورزشی نیز مانند دیگر شکلهای گردشگری هزینههای زیادی دارد؛ اما با افزایش افراد علاقهمند و بیشتر شدن ظرفیت خرج کردنشان، سرمایهگذاران گردشگری ورزشی نیز افزایش مییابد. نهتنها در کشورهای توسعهیافته، بلکه اقتصادهای درحالتوسعه هم با توجه به سطح درآمد سرانه و قابلیت پیشرفت این کار را انجام میدهند.
ظهور تکنولوژی مانند تجزیهوتحلیل ورزشی
تجزیهوتحلیل ورزشی
تکنولوژی کمک زیادی به محبوبیت گردشگری ورزشی کرده است. مثلاً فکر کنید در خانه نشستهاید و با اینترنت هم بلیط مسابقه تیم موردعلاقهتان را میخرید و هم بلیط هواپیما به شهری که بازی در آن جریان دارد. بهویژه ابزارهایی مانند تحلیلهای ورزشی که روند کل کار را با جمعکردن همه ذینفعان در جامعه ورزشی در یک پلت فرم مشترک ساده میکند و این روند نقش مهمی در افزایش محبوبیت یک ورزش خاص بازی میکند. برای پیشرفت در تجزیهوتحلیل ورزشی، تعداد زیادی از افراد از محلی به محل دیگر سفر میکنند تا شاهد رویدادهای ورزشی و تجزیهوتحلیل تیمهای مختلف و مدیران در سطح دقیقهبهدقیقه باشند.
ترجیح دادن یک شیوه زندگی فعال
ترجیح دادن یک شیوه زندگی فعال
با افزایش شمار مسائل سلامت مربوط به شیوه زندگی، تمایل برای یک زندگی فعال وجود دارد. در حال حاضر برنامههای شلوغکاری باعث میشود مردم برای انجام حداقل فعالیتهای بدنی هم وقت نداشته باشند. به همین دلیل نسل جدید ترجیح میدهد در تفریحات و سفرهایشان از لحاظ فیزیکی فعالتر باشند. خانوادههای دارای دو درآمد، بیشتر چنین سفرهایی را انتخاب میکنند که تعطیلات را درجایی باشند که هم خوش بگذرد و هم با انجام ورزش بهسلامتی بدنشان کمک کنند.
هزینههای کم مسافرت
هزینههای کم مسافرت ورزشی
امروزه مسافرت در سراسر جهان بسیار سادهتر از قبل انجام میشود. راهاندازی چند خطوط هوایی ارزانقیمت باعث شده گردشگران ورزشی برای کشف تقریباً تمام مقصدهای ورزشی در دنیا کار راحتی داشته باشند و با خرید بلیط هواپیما آنهم بهصورت ارزانقیمت و چارتر سفری مقرونبهصرفه داشته باشند.
۱-تعریف گردشگری ورزشی
۲-ﻧﻘﺶ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮔﺮدﺷﮕﺮی ورزﺷﻲ در ﺗﻤﺎﻳﻞ ﺑﻪ ﺑﺎزﮔﺸﺖ ﮔﺮدﺷﮕﺮان ورزﺷﻲ
۳-اهمیت توجه به توریسم ورزشی
۴-تجارت ورزش و صنعت گردشگری درایران وجهان
۵-ماهیت و توسعه گردشگری ورزشی
۶-توریستهای ورزشی چه کسانی هستند
۷-تاثیرات اقتصادی گردشگری ورزشی
۸-مزیت های اقتصادی رویدادهای ورزشی
۹-نقش گردشگری ورزشی درکارآفرینی اجتماعی
۱۰-مصرف کنندگان رویداد ورزشی آنلاین: نگرش، کیفیت رضایت
۱۱-گردشگری جغرافیایی برای افراد دارای معلولیت در کشورپرتقال: فرصت ها و چالش ها
۱۲-گردشگری ورزشی و کمک به زندگی معلولان
۱۳-آگاهی از انتظارات مشتریان ورزشی ومدیریت ذائقه آنان
۱۴-نقش کیفیت خدمات گردشگری دررضایتمندی گردشگران ورزشی
۱۵-اهمیت تماشاگران برای سازمان های ورزشی
۱۶-درک عمیق خواسته های مشتریان
۱۷-جهانی شدن ورزش
۱۸-ﻣﺤﻮر اﺳﺎﺳﻲ در ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺟﺎﻣﻊ، ﻣﺸﺘﺮی اﺳﺖ.
۱۹-مشتریان آکادمی المپیک چه کسانی هستند.
۲۰-نقش رسانه های ورزشی درشکل گیری هویت تیمی و رابطه آن با وفاداری درهواداران فوتبال
۲۱-نکات پژوهشی از مقاله:بررسی انگیزه های حضورتماشاگرانونقش آن بروفاداری به مقصددر توردوچرخه سواری بین المللی آذربایجان
۲۲-استقبال شهروندان از مسابقات ورزشی
۲۳-ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ در ﺟﺬب ﺗﻤﺎﺷﺎﮔﺮان و ﺑﺎزدﻳﺪ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن مسابقات ورزشی
۲۴-اهمیت گردشگری ورزشی
۲۵-اهمیت بازاریابی برای گردشگری ورزشی
۲۶-انواع گردشگری ورزشی
……
۳۸-پژوهش های انجام شده در زمینه موضوع
…….
۴۴-فرآیند بازاریابی
۴۵- متغیرهای پژوهش
۴۶- مدل مفهومی پژوهش
…….
۷۳-پیشنهادات پژوهش (ادامه)
۷۶-چالش های توریسم ورزشی ایران
۷۷- فرصت های توسعه توریسم ورزشی ایران
۷۸-رویکردمدیریتِ مطلوبِ عملیاتی و استراتژیکِ توریسم ورزشی
۷۹- پیشنهاد ها و راهبردها در راستای موفقیت گردشگری ورزشی-ادامه
"
پاورپوینت اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی 58 اسلاید pptx
- اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی,محیط بازاریابی در مدیریت بازاریابی,مفاهیم مدیریت بازار در بازاریابی و مدیریت بازار,بازاریابی و مدیریت کسب و کار,بازاریابی مدیریت کسب و کار,انواع بازاریابی,بازاریابی و بازار شناسی,تعاریف بازاریابی,وظایف مدیر بازاریابی,بازاریابی انگیزشی,بازاریابی توسعه ای,بازاریابی مجدد
- این پاورپوینت در مورد اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی در 58 اسلاید و شامل، اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی در مدیریت بازاریابی،محیط بازا
پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
- دانلود پاورپوینت بازاریابی,مدیریت رابطه سودمند با مشتری,فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده,بازاریابی چیست؟,فرایند بازاریابی,پنج اصل اساسی بازار و مشتری ,نیاز، خواسته و تقاضای مشتری,پیشنهادهای بازاریابی محصولات، خدمات و تجربیات,ارزش و رضایت مشتری,داد و ستد و ارتباطات,بازارها,عناصر یك سیستم نوین بازاری
- عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول كتاب اصول بازاریابی تالیف كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده( دسته: مدیریت (مدیریت با
پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
- دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ,فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده,تعریف سیستم اطلاعات بازاریابی,فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی,تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی,ایجاد اطلاعات بازاریابی,داده های داخلی,هوشمندی بازاریابی,تحقیقات بازاریابی,فرایند تحقیقات بازاریابی,تعریف مسئله و اهداف تحقیق
- عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی ( فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاو
پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
- پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان,پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر,پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر,پاورپوینت ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
- دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان، در قالب pptx و در 31 ا
پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی
- پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی,پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر ,پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ,پاورپوینت فصل 5 کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده
- دانلود پاورپوینت فصل پنجم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع بررسی محیط بازاریابی، در قالب pptx و در 11 اسلاید، قابل ویرایش، شا
پاورپوینت، انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی، 65 اسلاید،powerpoint
- انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی,خلاقیت بازاریابی و مدیریت بازار
- دانلود پاورپوینت با موضوع انواع بازاریابی و خلاقیت در مدیریت بازاریابی در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش در 65 اسلاید خلاقیت (Creativity) عبارتست از : بکارگیری تو
تحقیق ارزيابي هم سوئي بین استراتژی فن آوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار در گروه سایپای گلپایگان
- استراتژی فناوری اطلاعات,تدوین استراتژی فناوری اطلاعات,مدیریت استراتژی فناوری اطلاعات,سند استراتژی فناوری اطلاعات,استراتژی کسب و کار,تحقیق استراتژی فناوری اطلاعات,مقاله استراتژی فناوری اطلاعات,پایان نامه تحقیق استراتژی فناوری اطلاعات
- دانلود تحقيق در مورد ارزيابي هم سوئي بین استراتژی فن آوری اطلاعات و استراتژی کسب و کار در گروه سایپای گلپایگان، در قالب doc و در 183 صفحه، قابل ويرايش، شامل: فص
پاورپوینت بازاریابی گردشگری سلامت با نگاه به ظرفیت ها و مزیت های رقابتی در ایران
- پاورپوینت گردشگری سلامت,پاورپوینت مزیت های گردشگری سلامت در ایران,پاورپوینت روشهای بازاریابی گردشگری سلامت,پاورپوینت ارزآوری گردشگری سلامت درایران,پاورپوینت نقاط قوت بالقوه گردشگری سلامت درایران,پاورپوینت مطالعات بازار گردشگری سلامت
- دانلود با 131 اسلاید تخصصی ppt مشخصات فایل تعداد صفحات131حجم727/675 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل پاورپوینت،بازاریابی گردشگری سلامت با نگاه به ظرفیت ه
ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب
- ادبیات نظری تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب
- توضیحات : در 31 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب و بخشی از متن : بازاریابی و مدیریت آن اصل اول : گرایش تولید اصل دوم : گرایش محصول اصل سوم: گرایش فروش
تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب
- تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب,مبانی نظری بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب,پیشینه تحقیق بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع بازاریابی و بازاریابی الکترونیک و مدیریت مشتری تحت وب و قیمت گذاری تحت وب، در قالب word و در 31 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: ب
دانلود مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی 29 ص
- دانلود مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی 29 ص,تحقیق مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی 29 ص,مقاله مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی 29 ص,مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی 29 ص
- فرمت فایل : ورد قسمتی از محتوی فایل تعداد صفحات : 35 صفحه عنوان : مدیریت بازاریابی و علم بازاریابی در سلامت اجتماعی بهار 1384 نگاهی به فلسفه های مدیریت بازاریاب
مبانی نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بازاریابی گردشگری
- مبانی نظری تعاریف بازاریابی گردشگری در ایران,فصل دوم پایان نامه مدیریت بازاریابی گردشگری,پیشینه پژوهش اصول بازاریابی گردشگری,ادبیات نظری نظریه های بازاریابی گردشگری,دانلود تحقیق نظری ابعاد بازاریابی گردشگری,مقالات بازاریابی گردشگری,آریا فایل
- دانلود فصل دوم ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش تعاریف و مفاهیم بازاریابی گردشگری در 39 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده. مشخصات
دانلود چارچوب و مبانی نظری گردشگری و دیدگاه های بازاریابی با فرمت word
- مبانی نظری گردشگری,ادبیات نظری گردشگری,چارچوب نظری گردشگری,فصل دوم پایان نامه گردشگری,خرید مبانی نظری گردشگری
- خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و دیدگاه های بازاریابی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات27حجم109/48 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc ت
دانلود تحقیق گردشگری و دیدگاه های بازاریابی با فرمت ورد
- دانلود تحقیق گردشگری,تحقیق گردشگری doc,تحقیق کامل گردشگری,تحقیق درباره گردشگری,تحقیق گردشگری با فرمت ورد,تحقیق درمورد گردشگری چیست,تحقیق دانش آموزی درباره گردشگری,تحقیق دانشجویی درباره گردشگری
- هدف از این تحقیق بررسی گردشگری و دیدگاه های بازاریابی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات27حجم
تحقیق-بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
- بازاريابي خدمات- جهانگردي يا گردشگري- جهانگرد يا گردشگر- آميختهي بازاريابي
- بازاريابي شامل فعاليت هايي مي شود كه در رابطه با رساندن خريدار و فروشنده به يكديگر براي انجام معامله،صورت مي گيرد.بازار جهانگردي بر مبناي منطقه جغرافيايي،تركيب
دانلود تحقیق گردشگری پایدار ، بازاریابی پایدار با فرمت ورد
- دانلود گردشگری,تحقیق بازاریابی docx,تحقیق کامل بازاریابی پایدار,تحقیق درباره بازاریابی,تحقیق گردشگری پایدار,تحقیق با موضوع گردشگری پایدار,تحقیق در مورد گردشگری,تحقیق دانش آموزی درباره بازاریابی,تحقیق دانشجویی درباره گردشگری
- هدف از این تحقیق بررسی گردشگری پایدار ، بازاریابی پایدار با فرمت docx در قالب 73 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات73
بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
- بررسی نقش بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری
- چكیده: بازاریابی شامل فعالیت هایی می شود كه در رابطه با رساندن خریدار و فروشنده به یكدیگر برای انجام معامله ، صورت می گیرد. بازار جهانگردی بر مبنای منطقه جغرافی
پاورپوینت بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب و کارها
- پاورپوینت تحلیل بازار در جنرال الکتریک,پاورپوینت مزیتهای رقابتی جنرال الکتریک,پاورپوینت جنرال الکتریک
- دانلودپاورپوینت،بازاریابی به سبک جنرال الکتریک با رویکرد تحلیل تجاری کسب وکارهابا72اسلاید تخصصیppt مشخصات فایل تعداد صفحات72حجم1386/50 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpp
پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی در شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت با مشتریان
- پاورپوینت تبلیغات در آئودی ,پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در شرکت آئودی ,پاورپوینت عوامل موفقیت آئودی
- پاورپوینت با 79 اسلاید تخصصی ppt مشخصات فایل تعداد صفحات79حجم2029/547 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل پاورپوینت.تحلیل محیط بازاریابی درشرکت آئودی با روی
پاورپوینت تبیین فرصت های صادرات، سرمایه گذاری و بازاریابی در کشورهای اسلامی با رویکرد امارات عربی
- همایش تبیین فرصتهای صادرات ,پاورپوینت تبیین فرصتهای صادرات,همایش تبیین فرصتهای صادرات سرمایه گذاری و بازاریابی ,فروشگاه جامع فایلهای تخصصی دانشگاه پاورپوینت درباره همایش تبیین
- مشخصات فایل: قالب بندی: پاورپوینتتعداد اسلاید: 55 فهرست مطالب: برخی اطلاعات کلی کشورهای اسلامی شاخص های مهم تجاری اعضای سازمان کنفرانس اسلامی (OIC) در سال 2006
پاورپوینت تبیین فرصتهای صادرات سرمایه گذاری و بازاریابی درکشورهای اسلامی با رویکرد امارات عربی متحده
- تبیین فرصتهای صادرات سرمایه گذاری و بازاریابی درکشورهای اسلامی با رویکرد امارات عربی متحده,تحقیق تبیین فرصتهای صادرات سرمایه گذاری و بازاریابی درکشورهای اسلامی با رویکرد امارات عربی متحده,مقاله تبیین فرصتهای صادرات سرمایه گذاری و بازاریابی درکشورها,,,
- خرید و دانلود پاورپوینت با موضوع تبیین فرصتهای صادرات سرمایه گذاری و بازاریابی درکشورهای اسلامی با رویکرد امارات عربی متحده، در قالب ppt و در 55 اسلاید، قابل وی
دانلود تحقیق رویکرد های بازاریابی و وفاداری مشتریان با فرمت ورد
- دانلود بازاریابی,تحقیق وفاداری docx,تحقیق کامل بازاریابی,تحقیق درباره وفاداری,تحقیق بازاریابی,تحقیق با موضوع وفاداری,تحقیق در مورد بازاریابی,تحقیق دانش آموزی درباره وفاداری,تحقیق دانشجویی درباره بازاریابی
- هدف از این تحقیق بررسی رویکرد های بازاریابی و وفاداری مشتریان با فرمت docx در قالب 71 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صف
پاورپوینت مدیریت زمان (مدیریت امور بازاریابی یا مدیریت هر واحد دیگر)
- دانلود پاورپوینت مدیریت زمان,پاورپوینت مدیریت زمان,مدیریت زمان,زمان,پاورپوینت مدیریت,مدیریت,مدیریت خانواده ,کار بیشتری در زمان کمتری انجام دهید ,انجام بیشترین کار در کمترین زمان,پاورپوینت مدیریت زمان (مدیریت امور بازاریابی یا مدیریت هر واحد دیگر) ,مدیریت امور بازاریابی یا مدیریت هر واحد دیگر,مدیریت امور بازاریابی,مدیریت هر واحد دیگر
- در 41 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx اهداف مدیریت زمان خود ـ ارزیابی تسلط بر مکاتبات اداری برنامه ریزی مدیریت جلسات مدیریت پروژه ها مهار کردن تماس های ت
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران
- استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران, دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران, پاورپوینت در مورد استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران, تحقیق استراتژی های بازاریابی وفروش در شرایط بحران, پاورپوینت درباره استراتژی های,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 55 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مفهوم بحران: مفهوم بحران می تواند به معنای انحراف از وضعیت تعادل عمومی رابطه سازمان با م
پاورپوینت استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی
- استراتژی محصول در بازاریابی صنعتی,ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی,بازاریابی صنعتی,تحقیق بازاریابی صنعتی,مقاله بازاریابی صنعتی,پاورپوینت بازاریابی صنعتی,پایان نامه بازاریابی صنعتی,اصول بازاریابی صنعتی,روشهای بازاریابی صنعتی,تکنیکهای بازار
- دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: تعریف یک کالای صنعتی تغییرات در ا
پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش در شرکت توشیبا
- پاورپوینت شرکت توشیبا,پاورپوینت تنوع محصولات توشیبا,پاورپوینت تبلیغات درتوشیبا,پاورپوینت مدیریت بازاریابی و فروش در توشیبا
- دانلودپاورپوینت، تحلیل محیط بازاریابی و استراتژی فروش درشرکت توشیبابا129اسلاید تخصصیppt مشخصات فایل تعداد صفحات129حجم4821/463 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات
پاورپوینت استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس
- پاورپوینت استراتژی بازاریابی,پاورپوینت فروش در استارباکس
- دانلود استراتژی بازاریابی و فروش در استارباکس ،محبوب ترین برند صنعت قهوه و کافی شاپ زنجیره ای جهان بافرمت ppt و1765 اسلاید تخصصی مشخصات فایل تعداد صفحات175حجم82
پاورپوینت استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بینالمللی
- پاورپوینت بازاریابی بین المللی چیست,پاورپوینت بازاریابی بین المللی و صادرات,پاورپوینت بازاریابی بین المللی ppt,پاورپوینت بازاریابی بین المللی کتاب,پاورپوینت بازاریابی بین المللی پیام نور
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات293حجم1869/147 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت استراتژیهای ورود به بازارهای جهانی در بازاریابی بینالمللی
پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل
- پاورپوینت سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل,سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل,استراتژی تولید,استراتژی بازاریابی ,بازاریابی بین الملل,اهمیت بازارهای جهانی,ارزیابی محیط بازاریابی بین المللی ,سیستم بازرگانی بین المللی,
- دانلود پاورپوینت با موضوع سیاست ها و استراتژی های تولید در بازاریابی بین الملل، در قالب pptx و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، استراتژی تولید، استراتژی ب
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار
- استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,تحقیق استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,مقاله استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار,استراتژی های بازاریابی,استراتژی های بازاریابی اینترنتی,استراتژی های بازاریابی الکترونیکی
- دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی در مرحله افول بازار، در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: ویژگی های مرحله افولخصوصيات سيستم مديريتي د