دانلود چارچوب و مبانی نظری خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت word

دانلود چارچوب و مبانی نظری خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت word خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت docx دانلود چارچوب و مبانی نظری خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت word|42104022|k-status|مبانی نظری خودتنظیمی,ادبیات نظری خودتنظیمی,چارچوب نظری خودتنظیمی,فصل دوم پایان نامه خودتنظیمی,خرید مبانی نظری خودتنظیمی
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد دانلود چارچوب و مبانی نظری خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت wordرا مشاهده می نمایید .دانلود چارچوب و مبانی نظری خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت docx در قالب 32صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم54/286 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خودتنظیمی و ابعاد راهبردی یادگیری آن با فرمت docx در قالب 32صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

بندورا بیان می کند که خودتنظیمی از طریق سه عملکرد جانبی کار می کند: خویشتن نگری، خود قضاوتی، و خود واکنش سازی (شیرازی تهرانی، 1381). خویشتن نگری، یعنی فرد عملکرد خود را مورد مشاهده قرار داده و سوابق خویش را مورد توجه قرار می دهد. خود قضاوتی، یعنی فرد عملکردش را با توجه به یک هدف تعریف شده مورد ارزیابی قرار می دهد. خود واکنشی نیز ارزیابی پیشرفت به سوی هدف نامیده می شود (اکسان ، 2009). با توجه به این مطالب، افراد خودتنظیم ابتدا رفتار خود را مورد بازبینی قرار داده و در طی این بازبینی، رفتارهای خود را مورد قضاوت قرار می دهند. به عبارت دیگر، بر اساس معیارها و اهدافی که برای خود برگزیده اند، تعیین می کنند که کدام یک از رفتارها با استانداردها و اهداف شخصی-شان هماهنگ بوده و کدام یک ناهماهنگ می باشد. سپس بر اساس این قضاوت ها نسبت به خود واکنش نشان می دهند، یعنی برای آن رفتارها خود را سرزنش می کنند یا پاداش می دهند (شیرازی تهرانی، 1381).

فهرست مطالب

خودتنظیمی

1-3-2- نظریهی خودتنظیمی بندورا

2-3-2- ابعاد راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

1-2-3-2- راهبردهای رفتاری

3-3-2-3-2- راهبردهای سازماندهی

4-2-3-2- راهبردهای فراشناختی

1-4-2-3-2- راهبرد تعیین هدف و برنامه ریزی

2-4-2-3-2- راهبرد نظارت و کنترل

3-4-2-3-2- راهبرد نظم دهی

3-3-2- ویژگیهای یادگیرندگان خودتنظیم

منابع






"