پاورپوینت زنجیره تامین دیجیتال : رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی در تاب آوری و پیش بینی تحولات

تاب آوری در صنعت,فناوری های زنجیره تامین,طراحی و تبیین مدل زنجیره تامین تاب آور در صنعت داروسازی ایران,تحول دیجیتال مقاله,زنجیره تامین هوشمند,دیجیتالی شدن چیست,شبکه تامین دیجیتال,دانلود رایگان پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین,پاورپوینت زنجیره تامین دیجیتال : رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی در تاب آوری و پیش بینی تحولات پاورپوینت.زنجیره تامین دیجیتال،رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی درتاپاورپوینت زنجیره تامین دیجیتال : رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی در تاب آوری و پیش بینی تحولات|42105333|k-status|پاورپوینت زنجیره تامین دیجیتال,پاورپوینت زنجیره تامین,پاورپوینت روندهای حاکم در زنجیره تامین,پاورپوینت تاثیرات بالقوه زنجیره تأمین دیجیتال,پاورپوینت شبکه تامین دیجیتال
دوست گرامی،در این پست توضیحات در مورد پاورپوینت زنجیره تامین دیجیتال : رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی در تاب آوری و پیش بینی تحولاترا مشاهده می نمایید .پاورپوینت زنجیره تامین دیجیتال : رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی در تاب آوری و پیش بینی تحولات

پاورپوینت.زنجیره تامین دیجیتال،رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی درتاب آوری و پیش بینی تحولات با فرمت ppt و 130 اسلاید تخصصی


مشخصات فایل
تعداد صفحات130
حجم9199/719 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt

توضیحات کامل

پاورپوینت.زنجیره تامین دیجیتال،رمز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی درتاب آوری و پیش بینی تحولات اگر رویای صنعت ۴٫۰ محقق شود، بیشتر فرایندهای یک کسب و کار باید دیجیتالی شوند. یکی از تحولات مهم دیجیتالی مربوط به تحول زنجیره‌های تأمین سنتی و حرکت آن به سمت اکوسیستم زنجیره تأمین متصل، هوشمند و بسیار کارآمد خواهد بود. زنجیره تأمین امروز مجموعه­ای از اقدامات کاملاً گسسته و جداگانه است که محصول را از طریق بازاریابی، توسعه محصول، تولید و توزیع در نهایت به دست مشتری می‌رساند. فرایند دیجیتالی کردن منجر به فرو ریختن دیوارهای مابین این اقدامات می‌شود و به واسطه‌ی آن زنجیرها به یک اکوسیستم کاملاً یکپارچه تبدیل می­شوند. این اکوسیستم، برای همه بازیکنان درگیر از تأمین کنندگان مواد اولیه، اجزا و قطعات گرفته، تا حاملان محصولات نیمه‌ساخته و کالاهای نهایی و در نهایت مشتریان متقاضی محصول نهایی کاملاً شفاف است. این شبکه مبتنی بر فناوری‌های کلیدی همچون سیستم‌های برنامه‌ریزی و اجرای یکپارچه(integrated planning and execution systems)، پدیداری لجستیک(logistics visibility)، لجستیک خودگردان(autonomous logistics)، خرید و انبارداری هوشمند(smart procurement and warehousing)، مدیریت قطعات یدکی(spare parts management) و تجزیه و تحلیل پیشرفته(advanced analytics) است. کسب‌وکارها با مدل‌سازی کامل شبکه، ایجاد سناریوهای “چه- اگر” ، و تنظیم بلادرنگ زنجیره تأمین با توجه به تغییر شرایط، قادر خواهند بود تا نسبت به تغییر و تحولات در زنجیره تأمین واکنش نشان دهند و حتی آن‌ها را پیش بینی نمایند. پس از ساخته شدن “شبکه” تأمین دیجیتال درجه جدیدی از تاب‌آوری و پاسخگویی ممکن می‌شود. امروزه مؤلفه‌های این شبکه در حال توسعه هستند و کسب‌وکارهایی که بر روی مدل‌سازی این شبکه کار می‌کنند در تلاش‌اند تا خدمات را به کارآمدترین و شفاف‌ترین شیوه به مشتریان ارائه دهند و به این وسیله در بازار رقابتی امروز دوام بیاورند. اکوسیستم زنجیره تأمین در بیشتر شرکت‌ها، محصولات از طریق یک فرایند کاملا استاندارد به مشتریان تحویل داده می‌شوند. بازاریابی روند تقاضای مشتری را تجزیه و تحلیل می‌کند و سعی می‌کند که با استفاده از این تحلیل، فروش را برای دوره آینده پیش‌بینی کند. با استفاده از این اطلاعات، تولید‌کننده مواد اولیه، اجزا و قطعات را برای ظرفیت مورد نظر سفارش می‌دهد. بخش توزیع تغییرات آتی در میزان محصول مورد نیاز در آینده را حساب می‌کند و به مشتریان گفته می‌شود چه موقع انتظار دریافت محموله را داشته باشند. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، شکاف بین تقاضا و عرضه در هر نقطه از سیستم (در هر نقطه‌ای از اکوسیستم که عرضه و تقاضایی وجود داشته باشد) اندک است حال اینکه این اتفاق (هم‌پوشانی عرضه و تقاضا) به ندرت اتفاق می‌افتد. پیش‌بینی یک علم غیردقیق است و داده­هایی که در مدل‌های رگرسیونی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توانند متناقض و ناقص باشند. هم‌چنین در اغلب اوقات، بخش تولید به طور مستقل از بخش­های بازاریابی، مشتریان، تأمین‌کنندگان و سایر شرکا کار می‌کند. عدم شفافیت بدان معنی است که هیچ یک از پیوندهای موجود بین اعضا در زنجیره تأمین از آنچه در هر پیوند دیگر به وقوع می‌پیوندد آگاهی ندارند. به عبارت دقیق‌تر آن‌ها نمی‌دانند که در پیوندهای قبل از آن‌ها یا بعد از آن‌ها چه مواردی نیاز است و دقیقا چه کاری صورت می‌پذیرد. به نظر می‌رسد، جریان سفارشی که در زنجیره وجود دارد در جایی مابین بازاریابی و مشتری مختل می‌شود.






"